Persbericht samenwerking Nederlandse Studenten Golf Vereniging & Nyenrode Golf & Country Club

• Deloitte Nederland
  • 12 juli 2011
Deloitte

De Nederlandse Studenten Golf Vereniging (NSGV) is verheugd mee te delen dat zij per 11 juli een overeenkomst hebben gesloten met Nyenrode Golf & Country Club (NG&CC), waardoor NG&CC toegetreden is tot het netwerk van Studenten Golf Verenigingen.

De Nyenrode Golf & Country Club (NG&CC) is een vereniging die in het leven is geroepen om de golfsport onder de studenten van Nyenrode te stimuleren. Zij doet dit door het organiseren van een toernooi, het verstrekken van golfartikelen, het organiseren van een GVB-weekend en het assisteren van Nyenrode bij de ontwikkeling van de juiste golffaciliteiten. Aangezien er op het Nyenrode landgoed al sinds de vroege jaren van de 13e eeuw de ‘oervorm’ van het golf wordt gespeeld; wordt hier het golfspel door leden van NG&CC met het nodige historisch besef beleefd.

De NSGV is een organisatie waarbij verscheidene onafhankelijke Studenten Golf Verenigingen zijn aangesloten (in de steden Amsterdam, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht) en derhalve meer dan 1100 leden vertegenwoordigd. De NSGV is eveneens aangesloten bij de Nederlandse Golf Federatie (NGF) als zijnde D-lid en heeft Deloitte als sponsoring partner. Ook is Deloitte hoofsponsor van het Deloitte Student Open, een officieel erkende nationaal studenten kampioenschap. Samen streven Deloitte en de NSGV naar een kwalitatief hoogwaardige nationaal opererende studentensport. Zij zijn trots NG&CC op te nemen in hun netwerk en hopen met alle betrokken partijen op een langdurige en succesvolle samenwerking.

Deloitte Nederland

Terugblik: Deloitte Intern Talent Day 2010