Deloitte Digital

Digital

De menselijke ervaring naar een hoger niveau tillen. Dat is de kern van wat we bij Deloitte Digital binnen Deloitte Consulting doen voor onze collega’s en de prestaties die we onze klanten bieden. We hebben unieke kwaliteiten als het gaat om creatief denken, ontwerpen, publiciteit en branding, strategie, platforms en oplossingen. Samen bieden we volledig geïntegreerde, baanbrekende oplossingen voor klanten, van CEO’s tot Chief Digital Officers. Word jij onderdeel van een innovatief en snelgroeiend portfolio?

De menselijke ervaring naar een hoger niveau tillen

Bij Deloitte Digital verbinden we creativiteit met technologie. We brengen empathie, ideeën en ervaring samen in digitale transformatie. Samen met heel Deloitte verbinden we mensen, organisaties en ecosystemen om een impact te hebben die belangrijk is voor onze klanten en de samenleving. 

Dit is wat ons drijft, door middel van het vormen van nieuwe en verbeterde offerings rondom momenten in het leven die er toe doen. We bedenken, leveren en runnen de toekomst. Samen creëren we merken en ervaringen uit sterke emotionele en sociale connecties, maken we de belofte van digitale transformatie waar, en creëren we een duurzame zakelijke toekomst.
 

Deloitte Digital & Innovatie

We vinden innovatie enorm belangrijk en lopen graag voorop. Steeds meer C-level executives kiezen voor Deloitte vanwege onze kennis op het gebied van het bouwen van de nieuwe duurzame toekomst voor bedrijven. Binnen Deloitte Digital kunnen we dus nooit een stap achter blijven en hechten we veel waarde aan de laatste ontwikkelingen en trends. We vinden het uitermate belangrijk dat iedereen die ontwikkelingen en trends meekrijgt zodat je deze kunt delen met klanten.

Deloitte Digital & Ontwikkeling

Doordat je voortdurend bij nieuwe klanten over de vloer komt en aan andere opdrachten werkt, moet je snel kunnen schakelen. Dat maakt werken bij ons uitdagend. Natuurlijk kun je altijd rekenen op goede begeleiding van ervaren managers. Je wordt direct in het diepe gegooid, maar krijgt wel genoeg steun om te blijven drijven. 

'Deloitte is gewoon de beste als het gaat om advies op het gebied van digitale transformatie. Daar geloof ik echt in.'
Lees meer

Deloitte Digital & Human

Bij Deloitte Digital streven we ernaar om jouw ervaring als werknemer naar een hoger niveau te tillen. Je leert jezelf meteen kennen door de basistraining op competenties. Naast de competentie trainingen is er een groot aanbod aan vakspecifieke trainingen. Je bepaalt zelf welke trainingen je volgt maar wordt erg gestimuleerd om veel bij te blijven leren om zo jouw ervaring als werknemer te blijven verbeteren. Hier is zeker ruimte voor te maken in je agenda. Het is tenslotte jouw kennis die we inzetten bij klanten, dus moet deze altijd up-to-date zijn.

Je werkt nauw samen met je collega's en leert veel van elkaar, maar er is ook genoeg ruimte om sociale activiteiten te ondernemen. Van samen sporten tot borrels en uitjes. Onze faciliteiten zijn optimaal, zodat je de focus kunt leggen op je werk en niet wordt afgeleid door bijzaken. Daarnaast staat de deur bij je collega's altijd voor je open – voor vakgerichte vragen, maar ook voor gezelligheid.

Offerings binnen Deloitte Digital

Customer Strategy & Applied Design

In een groeiende digitale wereld is er één krachtige strategie om contact te maken met je klant – denk menselijk. Ontdek en ontwerp groeistrategieën voor klanten en innovatieportfolio’s. Met de gecombineerde kracht van strategen en creatieven voegen we emotionele intelligentie toe aan de data gedreven inzichten die een klantstrategie vormen. Co-creatie en het creëren van ecosystemen binnen die klantstrategie, dat doen we in de Garage: de plek waar we duurzame toekomsten voor bedrijven bouwen. Kijk ook eens op www.deloitte.nl/garage

Advertising, Marketing & Commerce

Hoe neem je onze klanten actief mee in hun eigen klantreis? Het pad naar personalisatie en verbinding is veranderd en hangt af van het creëren van momenten die ertoe doen. Word onderdeel van een team dat op briljante wijze oplossingen bedenkt en uitvoert. Samen met strategen, creatieve mensen en ‘platform engineers’, creëren wij digitale marketing en e-commercecapaciteit voor onze klanten, waarmee zij de beste klantervaring kunnen bieden.

Digital Customer

80 procent van de klantmomenten waaruit een merk bestaat, gebeurt in de verkoop- en dienstverleningservaring. Samen met klanten werken we er niet alleen aan om deze momenten memorabel te maken, maar we integreren het hele bedrijf rond deze momenten. Breng klantstrategieën tot leven, gebruikmakend van een breed scala aan digitale technologieën zoals Salesforce, Mulesoft, ServiceNow en Apple.

DOT
Chat
DOT
Send
1
2
3
4
5

 

...
D.
D.
D.
Loading
Naar boven