Sandra Glasbergen

  • Manager Client Finance Management
  • Support  |  Client Service Organisation
  • Sandra Glasbergen

Hoe blijf je jezelf ontwikkelen binnen Deloitte?
Ik blijf mijzelf ontwikkelen door kansen te zoeken en aan te grijpen, waarbij ik soms ook buiten mijn comfort zone treed. Daarnaast haal ik voldoening uit het sparren met collega’s, daarbij krijg je nieuwe inzichten waar je veel van leert.

Is het ‘all work, no play’?
In de loop der jaren heb ik geleerd hoe belangrijk het is om relaties met collega’s op te bouwen, daar krijg je zoveel voor terug. Om die reden besteed ik nu meer tijd aan het ‘play’ gedeelte. Ook vind ik het belangrijk dat onze medewerkers met plezier naar hun werk gaan, je besteedt hier immers veel tijd! Samen met de teams bespreken we wat de behoeftes zijn en hoe we dit kunnen bewerkstelligen.

Wat zou je tegen je toekomstige collega willen zeggen?
Welkom bij de club! Jouw frisse blik kan goede inzichten opleveren voor Deloitte. Mijn advies is om de eerste periode te observeren wat je tegenkomt en op basis hiervan suggesties voor verbetering te doen.

Profielfoto van Somaya Agarad

Somaya Agarad

Service Agent

"Ik ben altijd positief verrast door de diversiteit."

Naar boven