Somaya Agarad

  • Service Agent
  • Support  |  Client Service Organisation
  • Somaya Agarad

Hoe ziet jouw dag bij  Deloitte er (ongeveer) uit, waar hou jij je zoals mee bezig?
Mijn dag op de Servicedesk begint in de ochtend aan de lijn. We werken multi displinair dus dit houdt in dat ik telefonisch vragen beantwoord op Facilitair,ICT, Finance en HR gebied. Ik doe 1e lijn support en alle vragen worden geregistreerd in een ticket systeem dat ITRP heet. Zo kunnen we altijd terugzien waarover de medewerkers gebeld hebben en hiervan rapportages uitdraaien om de dienstverlening richting de klant nog beter te maken. Maandag is altijd het drukst aan de lijn en dit loopt gedurende de week weer af. Vragen variëren van “ ik ben mijn wachtwoord vergeten “of “wc rol is op” tot “ ik heb deze maand geen salaris ontvangen.”  De vragen zijn over het algemeen best wel breed dus je moet wel brede kennis hebben die niet op My Deloitte Support staat. Vooral Expats stellen complexe vragen zoals over huurwoningen, advies over zorgverzekeringen etc. Als Senior agent heb ik nog andere taken zoals vraagbaak zijn voor andere agents, het inwerken van nieuwe collega’s en beheren van het inwerktraject. Daarnaast monitor ik ook de registratie in ITRP en de wachtrij. Het is een uitdagende en veelzijdige job dat je elke dag met plezier naar je werk gaat.

Op welke manier heeft Deloitte je het meest verrast?
Ik heb veel telefonisch contact met Deloitters en ben altijd positief verrast door de diversiteit. Ik heb veel gelachen met collega’s, maar ook pijnlijke verhalen gehoord en hierdoor heb ik een hechte band met Deloitte gekregen. Daarnaast biedt Deloitte genoeg kansen om je te blijven ontwikkelen en ontplooien door opleidingen/trainingen te volgen. Er worden leuke activiteiten georganiseerd om de samenwerking onderling te versterken.

Wat zou je tegen je toekomstige collega willen zeggen?
Kom op de Servicedesk werken als je van uitdagende werk houdt waar je veel kan leren en als je van klant contact houdt. Het werk is veelzijdig, want het gaat meer dan alleen het beantwoorden van telefoontjes. Je handelt ook emails af en als je heel goed bent in je werk, kan je zelf presentaties houden tijdens ons werkoverleggen of rapportages maken. Volop mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen.

Profielfoto van Sandra Glasbergen

Sandra Glasbergen

Manager Client Finance Management

"Jouw frisse blik kan goede inzichten opleveren voor Deloitte."

Naar boven