Ja, de site mag op basis van mijn klikgedrag suggesties doen en voorkeuren onthouden. Meer over cookies.
Opslaan

Support

Servicegericht, professioneel en snel.

Zoek jij een baan met veel vrijheid om je rol in te vullen? Wil je je ontwikkelen in de breedte en gebruik maken van de voordelen van een grote organisatie? Dan is (interne) Support jouw plek. Jouw eigenschappen: servicegericht, professioneel en je werk is je passie. Samen met ons maak je van ons bedrijf met 4500 medewerkers en een uitgebreid dienstenpalet een goed geoliede machine.

Support & Innovatie

Onze Supportafdelingen hebben allemaal een innovatief karakter. De ene afdeling speelt met visie en strategie in op de veranderende wereld om ons heen en biedt vooruitstrevend advies. De andere afdeling loopt continu voor op het gebied van technologische ontwikkelingen en werkt mee aan de ontwikkeling van nieuwe producten, want wij testen innovaties altijd eerst zelf. Al onze diensten worden geleverd vanuit innovatieve kantoren. In Amsterdam werken we zelfs vanuit het meeste duurzame kantoor ter wereld: The Edge.

Support & Uitdagend werk

Werken bij ons betekent eigen ondernemerschap. Een vrije rol, waaraan jij zelf invulling geeft. Samen met ons werk je aan het beste resultaat. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, veel afwisseling en werkt in een dynamische omgeving. Je bent heel flexibel, zodat je continu kunt inspelen op de veranderende buitenwereld. De accountant van twintig jaar geleden is niet te vergelijken met de accountant van nu. Dat betekent bijvoorbeeld een ander learning aanbod. De buitenwereld krijgt andere behoeften waarop al onze afdelingen moeten inspelen. Zoals data analytics, cyber security en digital. Het betekent ook initiatief nemen. Als jij een kans ziet, grijp je ‘m.

Support & Learning & Development

Wij bieden doorgroeimogelijkheden en carrièrepaden, maar je werkt hier vooral omdat je je verder wilt ontwikkelen in jouw passie. Er zijn mogelijkheden om te groeien van Consultant via Senior Consultant naar Manager. Het belangrijkste is horizontale groei: jezelf verbreden door binnen verschillende, met elkaar verbonden onderdelen ervaring op te doen. Je kunt bijvoorbeeld van Recruitment naar Casemanagement switchen, van Marketing naar Persvoorlichting, of van Servicedesk naar ICT. Ook de overstap van Support naar andere functions komt veelvuldig voor. Samen met jouw team kijk je waar de behoefte op dat moment ligt. Met behulp van continuous learning en feedback werk je continu aan jouw ontwikkeling.

Support & Informele en collegiale werkomgeving

Werken bij ons betekent veel vrijheid. Niet alleen in de manier waarop je invulling geeft aan je rol, maar ook in je werkomgeving. We werken met flexplekken en je kunt bij ons tijd- en plaatsonafhankelijk werken. Jouw laptop met 4G klap je overal open, maar ook je IphoneSkype en de verschillende Deloitte kantoren met de nieuwste technologieën zorgen ervoor dat je overal je werk kunt uitvoeren. Omdat bij ons output belangrijk is, en niet zozeer je aanwezigheid, bieden we flexibele werktijden. Jij bepaalt wanneer je werkt. Ook prettig: je werkt in informele teams met jonge en ambitieuze mensen.

Service Areas binnen Support

Marketing & Communicatie

Binnen deze afdeling werken professionals aan het bouwen en onderhouden van de reputatie van Deloitte. Dit gebeurt vanuit verschillende disciplines zoals corporate communications, interne communicatie, branding, online marketing, persvoorlichting, sponsoring, corporate responsibility, events en vormgeving.

Client Service Organisation

Om onze partners te ondersteunen in de marktbewerking, beschikt Deloitte over een Client Service support organisatie, die zorgdraagt voor marktbewerkingsstrategie, salesondersteuning, research en account & industry ondersteuning. Kansen worden vertaald in een planmatige marktbewerking. Daarnaast heeft deze afdeling tot doel het merk Deloitte te versterken in de markt, bij (potentiële) medewerkers, in media en maatschappij. Binnen deze afdeling kan je bijvoorbeeld werken in de functie van marketing manager, CRM consultant, onderzoeker, of Business industry manager.

Finance & Control

De afdeling Finance & Control (F&C) ondersteunt het leadership binnen Deloitte bij het beheersen van de planning en control cyclus en performance gerelateerde vraagstukken. Deze afdeling is de spil als het gaat om budgettering, periodeafsluitingen en forecastings. Maar ook als het gaat om vraagstukken op het gebied van debiteuren, onderhanden werk en andere financiële zaken, kunnen collega’s deze vragen neerleggen bij Finance & Control.

IT & Workplace Services

Vanuit het Deloitte CyberCentre in Amsterdam, en de Maastoren in Rotterdam verzorgt Deloitte IT & Workplace Services, met in totaal ongeveer 145 medewerkers, voor alle Deloitte onderdelen de Informatie en Communicatie Technologie zoals, notebooks, mobiele telefoons, applicaties op de notebook, on-line dienstverlening, toegangssystemen, audiovisuele apparatuur en bekabeling. Naast Informatie en Communicatie Technologie is een deel van onze groep met name Facilitair gericht. Hieronder valt bijv. huisvesting, inkoop en het contact met onze externe facilitaire leveranciers. Vanuit India werken 24 collega’s voor ons en zijn actief in het ontwikkelen, beheer en monitoring van onze infrastructuur en applicaties. ICT-ers werken graag bij ons vanwege het innovatieve karakter. Onze cultuur valt te omschrijven als dynamisch, informeel, innovatief, sociaal, internationaal, teamgericht, resultaatgericht en uitdagend.

Reputation & Risk Leadership

Deloitte heeft een verantwoordelijke rol ten opzichte van haar interne en externe stakeholders. De maatschappij, politiek, onze klanten, leveranciers en de professionals van Deloitte verwachten dat we ons als Nederlandse memberfirm te allen tijde professioneel gedragen en ons houden aan alle van toepassing zijnde (wettelijke) voorschriften en ethische normen. Onprofessioneel gedrag en overtreding van wet- en regelgeving en/of ethische normen doen afbreuk aan het vertrouwen dat wij als Deloitte nodig hebben om het maatschappelijk belang en onze klanten optimaal te kunnen bedienen.

Shared Service Center

Onder het Shared Service Center valt de gehele Financiële Administratie, de HR backoffice en de afdeling Learning Logistic. De financiële administratie bestaat uit Credit Management (debiteuren), Accounts Payable (crediteuren) en de Financiële rapportage afdeling. Bij de HR Backoffice worden alle personeelsgegevens up to date gehouden, onkosten vergoed, salarissen uitbetaald, urenregistraties bijgehouden en contracten aangemaakt. De afdeling Learning Logistic zorgt voor logistieke en organisatorische ondersteuning van alle trainingsactiviteiten van Deloitte.

Talent

Voor Deloitte zijn twee zaken van cruciaal belang: onze cliënten en onze medewerkers. Deze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Talent draagt bij aan een soepel verloop van de fases die medewerkers in hun carrière bij Deloitte ervaren. De juiste mensen op de juiste plek. Medewerkers maken het verschil bij onze cliënten en het succes van Deloitte is hiervan afhankelijk. Als we aan Deloitters vragen waarom ze graag bij Deloitte werken, noemen ze doorgaans: ontwikkeling, flexibiliteit, leiderschap, het netwerk en de open cultuur. De Talent organisatie faciliteert elk van deze aspecten.

Gerelateerde vacatures

Naar boven