Support
Servicegericht, professioneel en snel.
Zoek jij een baan met veel vrijheid om je rol in te vullen? Wil je je ontwikkelen in de breedte en gebruik maken van de voordelen van een grote organisatie? Dan is (interne) Support jouw plek. Jouw eigenschappen: servicegericht, professioneel en je werk is je passie. Samen met ons maak je van ons bedrijf met 5.500 medewerkers en een uitgebreid dienstenpalet een goed geoliede machine.
Support & Innovatie
Onze Supportafdelingen hebben allemaal een innovatief karakter. De ene afdeling speelt met visie en strategie in op de veranderende wereld om ons heen en biedt vooruitstrevend advies. De andere afdeling loopt continu voor op het gebied van technologische ontwikkelingen en werkt mee aan de ontwikkeling van nieuwe producten, want wij testen innovaties altijd eerst zelf. Al onze diensten worden geleverd vanuit innovatieve kantoren. In Amsterdam werken we zelfs vanuit het meeste duurzame kantoor ter wereld: The Edge.
Support & Uitdagend werk
Werken bij ons betekent eigen ondernemerschap. Een vrije rol, waaraan jij zelf invulling geeft. Samen met ons werk je aan het beste resultaat. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, veel afwisseling en werkt in een dynamische omgeving. Je bent heel flexibel, zodat je continu kunt inspelen op de veranderende buitenwereld. De accountant van twintig jaar geleden is niet te vergelijken met de accountant van nu. Dat betekent bijvoorbeeld een ander learning aanbod. De buitenwereld krijgt andere behoeften waarop al onze afdelingen moeten inspelen. Zoals data analytics, cyber security en digital. Het betekent ook initiatief nemen. Als jij een kans ziet, grijp je ‘m.
Support & Learning & Development
Wij bieden doorgroeimogelijkheden en carrièrepaden, maar je werkt hier vooral omdat je je verder wilt ontwikkelen in jouw passie. Er zijn mogelijkheden om te groeien van Consultant via Senior Consultant naar Manager. Het belangrijkste is horizontale groei: jezelf verbreden door binnen verschillende, met elkaar verbonden onderdelen ervaring op te doen. Je kunt bijvoorbeeld van Recruitment naar Casemanagement switchen, van Marketing naar Persvoorlichting, of van Servicedesk naar ICT. Ook de overstap van Support naar andere functions komt veelvuldig voor. Samen met jouw team kijk je waar de behoefte op dat moment ligt. Met behulp van continuous learning en feedback werk je continu aan jouw ontwikkeling.
Support & Informele en collegiale werkomgeving
Werken bij ons betekent veel vrijheid. Niet alleen in de manier waarop je invulling geeft aan je rol, maar ook in je werkomgeving. We werken met flexplekken en je kunt bij ons tijd- en plaatsonafhankelijk werken. Jouw laptop met 4G klap je overal open, maar ook je Iphone, Skype en de verschillende Deloitte kantoren met de nieuwste technologieën zorgen ervoor dat je overal je werk kunt uitvoeren. Omdat bij ons output belangrijk is, en niet zozeer je aanwezigheid, bieden we flexibele werktijden. Jij bepaalt wanneer je werkt. Ook prettig: je werkt in informele teams met jonge en ambitieuze mensen.
Service Areas binnen Support

